Tietoa riidanratkaisusta

Ensisijaisesti riita-asiat pyritään ratkaisemaan jälleenmyyjän ja asiakkaan välisillä neuvotteluilla.

Lisätietoa ja apua riita-asioiden käsittelyyn saat VV-Autotalot Oy asiakaspalvelusta.

Asiakaspalvelu
VV-Autotalot Oy
Tikkurilantie 123
PL 140
01511 Vantaa
puh. 010 5338 300
(Puhelun hinta 8,35 snt/puhelu + 12,09 snt/minuutti niin lanka- kuin matkapuhelimesta soitettaessa. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.)

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Linkki verkkovälitteiselle riidanratkaisufoorumille (Art. 14, EU asetus No 524/2013): http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Elinkeinonharjoittajan sähköpostiosoite: asiakaspalvelu@vv-auto.fi

Kuinka Caara toimii?

1. Aloita

Kun sinulla on unelma, toive tai halu auton suhteen, me autamme löytämään oikean caaran.

2. Hae

Tutki valikoimaa tai hae juuri sitä oikeaa. Kaikki ehdokkaat ovat laadukkaita!

3. Tutustu

Täältä näet kaikki tiedot valitsemastasi caarasta. Kun olet valmis, siirry ostamaan.

4. Osta

Nyt sinulla on jo melkein avaimet taskussa. Tehdään kaupat ja sovitaan muista ehdoista.

Sivusto käyttää evästeitä, jotta se voisi palvella sinua paremmin. Hyväksyt evästeiden käytön jatkamalla sivuston selaamista.
Voit koska tahansa estää evästeiden käytön selaimen asetuksista.